Zehra34 Kızım 1 ay 12 günlük falan ama hala sarı..doktor anne sütü sarılığı diyorsa oğlumda böyle birşey yaşamadım..bu durumu yaşayan varmı? Ne zaman kayboldu tamamen bilgi verebilcek varmı??
israks Zehra34 canım bol bol emzirmen lazım uyursa kesinlikle uyandır uyutma 1 buçuk saatte bir emzir benim kızım aşırı derecede sarılık geçirdi 16.25 yüksekliği alarm kurup topuğuna vurup uyandırdım hep emzirdim sendr öyle yaparsan geçer canım
Asafinannesii Zehra34 bizimde sarılık vardı beyaz ışık güneşe tut dedi yazın doğum yaptım sonra sürekli emZir dedi 2 saat olmasın saat başı emir
Zehra34 israks ufak sanırım seninki uyanmama ilk 10 günde oluyor..benimki 1 ayda 1200 gr aldı sürekli emiyo hamdolsun bu cok emmekten olan birşeymiş
Stajyeranne Benimde anne sütü sarılıgı olan bir oglum var suan bizde 1 ay 14 günlügüz biz de hala sarıyız ama degerimiz azalmaya başladı doktor maksimum 3 aya geçer diyor artık dert etmeyi bıraktım ben
Demirhann Stajyeranne değerleriniz kaçç kızlar bizdede var suan 43günlük oldu hala geçmedi değerimiz geçen hafta 11di dünden beride meme emmek istemiyo mememi almıyo emdiğini oldugu gibi süt hslinde kusuyo anlamadım sütümde mi bişey var
demetdemircioglu Zehra34 benimkininde gözleri sarı sarıydı doktor anne sütü sarılığı dedi zaten devamlı emen bi bebek millet ay bu cocuk sarılık mı dedikce stres yapıyodum ama 2 doktorda bişe yok cocukta diyince rahatladım 🙄
Zehra34 demetdemircioglu aslında benim dr da bişi yok diyo ztn oğlumun dr u güveniyorm ama işte sarılığın ciddi sorunlara yol actıgını bilince insan korkuyor
demetdemircioglu Zehra34 gün içinde çok uyuyosa uyandırıp emzirirsin doktor önemli derecede olsa söylerdi içini ferah tut🙂 benimki çok uyumuyo o yüzden içim rahat benimde🤗
Leyla Benim oglum 62 günlük anne sütü sarılığı var geçmedi hala. Doktor 3 ayda falan gecer dedi. Beslenmeyle alakasi yok anne sutu sariliginin geceleri 4 saati gecmeyecek sekilde emzir illa uyandirma dedi. Gunduzleri 2 saatte bir emzirmeye çalışıyorum ama bi kaç gündür bebegim emmek istemiyor 5 dk emip bırakıyor