Meleknurunannesi öncelikle sakin ol inşallah ağır geçirmezsin,bir ay önce bende geçirdim hafif geçtiği için ilaç almadım bebeğimi emzirdim, olumsuz düşünme çok kötü olursan ilaç alırsın iyileşene kadar bebeğine mama verirsin sütünüde sağıp dökersin iyileşince emzirmeye devam edersin Rabbim şifa versin 🤲🤲🤲