Nilh20 Sezeryan doğum yaptım 16gun oldu. Son bir haftadır ellerimde uyuşma bileklerimde ağrı var gece emzirmeye uyandığımda o kadar hissiz ki bazen çocuğu tutamıyorum bile yaşayan var mı sebebi nedir nasıl geçti
615465ilk Nilh20 merhaba canım bende de oldu gece uyandığımda bebeğimi tutamıyordum annem veriyordu çocuğu o emzire bitene kadar o tutuyordu zamanla azaldi benim. İnşallah sende de öyle olur 🤲