Laden ay tam olarak koynumda uyuturken okumam peki 😂 4 ay 11 günlük 2 aylıktan beri kucağımda pışpışla uyutuyorum, yatakta benimle yatınca uzun uyuyor diye bazen onunla uyuyorum. Bi kaç yerde yatağınıza alıştırmayın kucağınıza alıştırmayın diye okuyorum sorguluyorum 😂 dünde eşimle arkadaşımızın yemeği vardı gidelim dedik bu sefer yanıma almayayım dedim uyuyan oğlum ne yaparlarsa yapsınlar uyumamış yemekten kalkıp geldim kucağıma aldığım gibi uyudu. Herkes kızdı bana bak kucağında uyutuyorsun sensiz durmuyor diye bende üzüldüm