6 aydır diyetisyene gidiyorum çok az kilo verdim tabi sağlıklı verdim çok şükür ama o kadar moralim bozuluyor ki iki aydır gram veremedim Leslie kardiyo da yapıyorum ancak kilo veremiyorum tahlillerde temiz ama olmuyor herşeyi tüm diyetleri denedik olmuyor ve artık kendim devam etmeye karar verdim gerçekten git gel hem zor oluyor hemde fayda göremiyorum nasıl zayıflatabilirim lütfen benimle paylaşın neler yaptınız😔Kaçamak yapmıyorum yapsam da dengeliyorum