Bebeğim geçenlerde boğazına elma kaçmıştı o günden beri eşim evde yokken asla biseyler yediremiyorum mama veriyorum onun yerine bugün bile şurup içerken az az icirmeme ragmen boğazına kaçtı yalnızdım iyice panik atak oldum ben bunları nasıl asicam ya boğazına kaçarsa diye düşünüp durmaktan bebeğime biseyler yediremiyorum 7 buçuk aylık olduk ve hala ilk günler kadar az yediriyorum çünkü korkuyorum sizler böyle bişey olduysa nasıl astiniz bunu bebeğime haksızlık ediyorum sadece eşim evdeyken yiyor çocuk biseyler üzgünüm 😔