BEB14 Kızlar soğuk algınlığı geçiriyorum emzirdiğim için ilaç kullanmak istemiyorum sarımsak yuttum iyi gelir diye ama her geçen gün kötüye gidiyorum alternatif yapabileceğim neler var ? Uygulayıp iyi sonuç aldığınız neler var ?Ne önerirsiniz ?