3+16 günlük 2 aydır da meme reddinde yani ya uykuda ya ayakta gezerek emziriyorum güç bela dışarda ise tam bir işkenceye dönüşüyor aç uyumuyor uyku sorunu var karnı aç yine uyumuyor emzik deniyorum islarla tutmuyor 4 mama sonunda aptamilin tadını beğendi içmek istuyir ama biberondan çekemiyor diliyle itiyor oynuyor kaşıkla verince yada ağzına sıkıca yiyor , ikinci çocuğum olmasına rağmen napicami bilmiyorum kilo alımı az , benim emzik ve biberon a alistirmam lazım denemeleri sonuç veren anneler yazarsa sevinirim
Bakkal emziği den mam markaya kadar denedim artık almicam 6 farklı emzik var evde Chicco kauçuk olanı ağzında tutup diliyle oynuyor ama emmiyor 😒