Nazli_07 Semihserap Bebekken herkes aynı babası derdi.Simdi 1 yaşında k görse aynı annesi diyorlar 😁😁
Yusufagahinannesi Semihserap oğlum=babası ona benzemesini istiyordum benzedi sadece kirpikleri bana benziyor uzun ve kıvrık 💖
FmBetull Deletedmom484545 ahahah ya çok doğru😂 zaten benim kızım babasına aşık babasının memesi de olsa ben hiç aklına bile gelmem cidden nankörler😬😂
denos_63 Semihserap ya ben doğurdum ama babası doğursa babasına okadsr benzemez yaanii😂 kocamı kopyalamışım ayaklarına kadar aynı😬😬