Hanımlar merhaba, bugün 40ımız çıktı muayene için gittim doktora normal doğum yapmıştım. Dikişler iç dış güzel dedi fakat rahim içinde bir şeyin olduğunu söyledi pıhtı veya kordon olabilir 10 gün içinde yok olmazsa kürtaj yapalım dedi. Başına gelen var mı açıkcası çok korkuyorum😔