Kızlar bebeğim 15 aylık. Doğduğundan beri emerek uyuyor. Bu aralar bir türlü dalmıyor uykuya. Atak haftasında da değil. Bebekliğinden beri uyutamadığım zamanlar hep oldu. Şu an da dahil olmak üzere kayınvalidem ne zaman ayağında sallasa (İstisnasız her zaman atak matak farketmeden) şipşak uyuyor. Ben de denedim aynı şekilde ayağımda uyutmayı ama asla uyutamadım. Ben de mi bir sorun var. Bu mesele beni içten içe rahatsız etmeye başladı. Neden böyle dersiniz?