Merhaba cuma günü boğaz enfeksiyonundan sonra antibiyotik kullandık oğlum için. Bugün akşama doğru yüzünde kızarıklık fark ettim. Şuan daha çok belirginleşti. Antibiyotiğin yan etkilerinde kızarıklık olduğunu okudum. Acile gitsek mi yoksa sabah doktoruna gidip bilgi alsak mı bilemiyorum. Eşim rahat ol diyor ama içim bir rahat etmedi. Acildeki doktorlar yardımcı olurlar mı sizce