Oldugugibibiri Bebeğim 3 aylık. Her şeyden hemen korkuyor ve sıçrıyor. Kapı açınca, yanından yan odaya seslenince, uykuya dalarken vs. Bir şeyden mi korktu da böyle kaldı bilmiyorum nasıl çözerim dua okuyoruz ayetelkürsi nas felak ama geçmiyor 🙁🥺
Rahimesevda Oldugugibibiri Bebisiniz büyüyor artık dış dünyaya karşı daha duyarlı bu yuzdn her sesi vs işittiği için tepki gösteriyor. Merk etmeyin zmaanla geçiyor sıçrama vs 🌺
Lilababymom Oldugugibibiri 1 yaşına girecek doğduğundan beri böyle. Öyle huzursuz olacak bir şey de yaşanmadı yaninda. Karakter meselesi dedik çok üzerinde durmadık. Yaninda hapsirinca bile ağlıyordu hatta ilk o zamanlar farkettik suan ona alisti. Sessiz bi şekilde otururken aniden biri bir şey söylesin hemen irkilir her şeyden korkar ödlek bebekler bunlar 😊
Oldugugibibiri Tazeanne00 sanki sonradan böyle oldu gibi anlamadım daha önce farketmemiştim. Geçen gün oyun halısına yatırdım hep yatardı bir şey olamazdı maymuna baktı baktı bir anda korkuyla çok kötü ağlamaya başladı
Oldugugibibiri Rahimesevda oyun halısında korktu geçen gün ağladı. Bir kez anakucağının sırt ayarını yapıp içine yatırmıştım. Kilit mekanizmasının bir tanesi sanırım tam oturmamış üstünde hareketlenince kilit tak diye oturdu aşırı korktu ve ağladı acaba ondan sonra böyle bir şey kalmış olabilir mi diye endişeleniyorum 🥺
Oldugugibibiri meraklibiranne ama her korkusundan sonra dakikalarca katılarak ağlıyor yani sadece sıçramak da değil bildiğiniz korkuyor 🙁 Allah korusun bir şey olur diye korkuyorum sarılık falan. Emziriyorum hemen öyle olunca 😥
Rahimesevda Oldugugibibiri Merak etmeyin duymadığı sesleri artık daha net duymaya ve tepki göstermeye başliyorlar. Kendinizi onun yerine koyun sizde hiç beklemediğiniz anda bir yerden pat diye ses gelse sizde tepki gösterirsiniz🤗 bebislerde ağlayarak tepki gösteriyorlar🌺
Nilunas Oldugugibibiri çok sessiz ortamda olmasın bide odaya girerkekn çıkarken hep konuş işte gidiyorum gelicem geldim.. Ben böyle aştım. Ama bzimkisi doğduğundan beri vardı
Oldugugibibiri Lilababymom gerçekten de. Daha önce böyle bir şey görmedim yeğenimde vs. Bana garip geldi her şeye korkması. Babam da bana kızıyor sen böyle korursan sürekli çocuk ödlek olur diye. Halbuki bir şeyden koruduğum yok. Kulağına ağzını dayayıp bağırarak bir şeyler söylemesini istemedim sadece.
Oldugugibibiri Nilunas evde tekim diye biraz sessizliğe maruz kalıyor maalesef 🙁 tv falan açayım bari. Tv sesi neredeyse izlemek kadar zararlı diyor uzmanlar ondan açmıyorum🤷🏻♀️
Nilunas Oldugugibibiri ben o kadar takılmıyorum bu konuya ama youtube dan faydalı birşeyler açabilirsin
Gmznr2909 Oldugugibibiri sese alıştırman lazım benim oğlum 3ay 23 günlük ben ama doğduğundan beri hiç o uyurken fısıldamadim gün içinde yüksek sesle konuşmalara engel olmadım bir tek alkış yapılınca korkuyor onada bol bol alkış yapıyorum şarkı vs söylerken evde sürekli ses oldun kucağına al seninle güvende olduğunu bilse kapi ac kapat bir süre sonra o sese alışır sen ne kadar sakin olursan ve panik yapmazsan bebeğin kedini daha güvende hisseder
Oldugugibibiri Gmznr2909 haklısınız zaten uyurken en ufacık sese bile uyanır. Evde sessiz uyumaya alıştığı için şimdi sesi alıştıramıyorum 😥
Danlacann Oldugugibibiri ilk aylarda benim bebeğimde öyleydi uyurken ellerini kaldırarak hoplardı en ufak seste şimdi 8 aylık olmak üzere baya azaldı zamanla alışıyorlar geçiyor sanırım
Oldugugibibiri Danlacann iyi beri ben çocuğu korkuttum heralde istemeden diye üzülmüştüm nerdeyse her bebekte var demek ki teşekkürler
nslhnnhsn Oldugugibibiri Bizimki öyleydi şimdi dört aylık artık geçti gibi korkup sıçrıyodu agliyodu filan bayadir olmuyo