eylusko_ burda bekleyeim bizde 3 aaylik olmamıza 8 gün var eşim ve ben coronayim galiba bebeğinizde corina ,
Ayni aekilde bizim çocukta mızmız , halsiz, mama içmek istemiyor , süt içmek ustiyor ama sütüm glmiyor üzüntüden , birde bebegegim şuan rota virüsü😟