Seydaylc_ bende baglıyım ben evlenene kadar asla ayrılmadım ailemden aile baglarımzda çok çok kuvvetlidir yurtdışında yaşıyorum normalde her yaz gıdıyordum 3 aylgına araya pandemi hamilelik doğum girince 3 yıl oldu ama kocama da yüklenmıyorum yani istesem yollardı ben riske grmek istemedim vaka sayıları cok oldgu için hamile olarak aşısızdık keza veya 2 aylık bebekle yollarda perişan olmak istemedm çok uzak oldgu için