Acl_16 6. Ay da metobolizma gelişmeye başladığı için demistim🤗 ben çok koyu yapmıyorum çok da cıvık olmayacak şekilde su ekliyorum . Eğer ki kabızlık yapacagini düşünürseniz yedirdikden snra Bir iki damla zeytinyagi verebklirsnz bebisinize, ama bn su ana kdr hic kabizlik yaşamadım bol bol su verin yedirdikden snra . Cnku ek gıda döneminde su çok onmli oluyor