Deletedmom_11 Bir aylık bebeğm var. Evet daha çok küçük ama merak ediyorum sadece bu zamanlarda uyku düzeni yapabliyomuyuz. Gece uyumasnı sağlayabliyomuyum acaba 🐣🙂🤔 (20 dakıkada bir uyanıyor nedenini anlayamıyorum)
Rahimesevda Deletedmom_11 uyku düzeni için henüz çok erken daha dünyaya adepte olmadıkları için destekli uyutuyorsnz desteği kesin daha rahat edersinz ileriki dönemde de
Hilal-95 Deletedmom_11 atak döneminde olablır canm bnmkide çok fenaydı asla uyku yoktu ki gene zorluyor 2 ay olduk🤦🏻♀️ Yeni dünyaya alışmaya calısıyor felan dediler asla uyumuyodu 🤦🏻♀️ Smdı braz daha düzene sokmya calısıyorm duş niniler felan yavas yavas rezene kimyon felan iç