Aybukemm 37.ci haftada oldum ve henüz aşı çıkmamıştı çok ağır geçirdim 8 gün hastanede yattım falan ama bin şükür bu kadar kritik duruma rağmen bebeğime hiçbişe olmadı şimdi 9 aylık olacak 🥰 hiç korkma bol bol sıvı tüket zaten vücudun direnç kazanmış Allah’ın izniyle hiçbişe olmaz.Ağır atlattığını hissetmen normal çünkü zaten ağırlaştın ufacık bi kırgınlığı bile normalden kat kat ağır geçireceksin moralini yüksek tut.birde ben karından iğne vuruldum covidde ve doğumdan sonra 10 gün boyunca onu araştır doktoruna sor o çok önemliymiş