Balkupum2505 çok geçmiş olsun.Biz geçen hafta ailece olduk.Kızım 21 aylık o da geçirdi.Ateş,öksürük halsizlik yaptı.Hala hafif öksürüğü var.Benim de pozitif sonucu görünce bi an panik atağım nüksetmişti sakin olun,bebeğinizin ateşini sık sık kontrol edin.