Tamashaaz 5aya kadar laser epilasyona gittim,şimdi gıdecek halde degılım,şubatda ameliyyat olucam İNŞALLAH,En iyi agda bandı hangisi acaba?
gibicibicis Tamashaaz vi-vet, agiss bide migrosta yeni çıkan bi bant var pembe kutulu 10 lira bunlar güzel ama ne marka olursa olsun bantları kullanmadan önce çakmakla ısıtınca marka farketmiyor hepsi güzel oluyor 😊