Bizde 3 damla veriyoruz ve benimkisi de kış bebeği. Tekrar başka bir doktora sorun isterseniz fazla olunca da zararı oluyormuş.
Bu arada çoğunluk sağlık ocağının d vitamini kullanmıyormus içindeki maddelerden dolayı. Bende bir hafta kullanıp değiştirdim.