Aliaslan1 Kızlar oğlum 2 ay 6 günlük bugün 40ı çıktığından beri yatağında uyumuyor. Gündüzleri kucağımdan inmiyor nereye koyarsam koyayım uyanıyor geceleri de yanımda yatıyor. Eşim salonda uzun zamandır biz ikimiz yatakta yatıyoruz. Kendimi suçlu hissetmeye başladım ben mi böyle yaptım diye ya hiç alışmazsa yatağa
Edaacvk Aliaslan1 benim salonum daha sıcak diye eşim ben kızım salonda yatıyoruz 2 aydır. Kızım benim koynumda uyuyor odamıza gecince ne olcak bende düsünüyorum. Besikte hayatta durmaz
hatice00yusuf42 Aliaslan1 hiç sormayın bizde aynıyız bizde oturma odsnda yatyrz yaza kdrda öyle olck glba 😀
Tazeanne00 Aliaslan1 canım cunku sana yataga alıstı kokunun yatakta ve oda kokunu aldı oyuzden yatmaz bn ılk ewe geldıgımden beri yatagın da emer dırek koyarım ben korktum yanıma almadım ezerim diye oyle alıstı sımdı 45 gunluk uyur dırek yatagına koyarım yada hamagında yatar
Yenidoganbakimi Aliaslan1 bizde 50 günlüğüz ben bu zeka kartlarını doğduğundan beri gösteriyorum ilgisini çekecek şeyleri gün içinde önüne koyuyorum yanında şarkı söylüyorum uzun uzun anlamadada yüzüne bakarak hikayeler anlatıyorum bazen bana bakarken bazende kartlara bakarken uyuyup kalıyor gündüz uykularına bu şekilde dalıyor gece uykusu içinde karnını doyurup gazını çıkartıp pusetin içine koyup üstünü kapatıyorum arabadaymış hissi hoşuna gidiyor 5 dakikada derin uykuya dalıyor yatağına alıyorum uyanırsa emziğini veriyorum ninni söylüyorum sessiz bir şekilde kulağına o şekilde geri dalıyor
Aliaslan1 hatice00yusuf42 Edaacvk biz 40ına kadar salonda yattık oradayken yatağında uyuyordu sonra odaya geçelim dedik ama üçümüz aynı yatakta çocuk için tehlikeli oluyordı eşim salona geçti tekrar. Napsam yatağa koyduğum an gözler açılıyor
Edaacvk Aliaslan1 hep ondan korktum zaten suan yanımda yattığı icin yatarak emiyor uyuyor hic oynatmıyorum ama odaya gecince ne olcak bakalım
Aliaslan1 Tazeanne00 40 güne kadar falan bizim de öyleydi sevindim hatta yatağında yatacak diye sonra bir gaz sorunu başladı uyumamaya başladı uykusunu alamıyor büyüyemeyecek diye nasıl istiyorsa öyle uyuttum şimdi de alıştı geri döndüremiyorum 😔
Tazeanne00 Aliaslan1 bızım de war geceleri 2 de 3 uyur benı cok yorar sureklı kucakta ama hep yatagın da canım sey yap canım yastığa yada bı yerine sutun den az sur saga sola oyle dene bıde bn oyle yaptım hem huzurlu hemde ben warmıs im gıbı yatar
Aliaslan1 Yenidoganbakimi zeka kartlarını ve oyun matını çok seviyor ama deli gibi hareket ediyor onlara bakarken oyuncaklara vuruyor ayakları havada hiç uyku modu olmuyor
hipregnancy Aliaslan1 ben reflü yatağının altına kokumun sindiği bir hırkamı seriyorum ve reflü yatağı ile evin her yerinde yatırıyorum ki alışsın aramasın tek bi şekil uyumayı. doğduğundan beri böyle bazen ayakta sallıyorum bazen kucakta bazen beşikte sallanarak bazen de bırakıyorum uyuyor kendiliğinden. Çeşitlendirebilirseniz bağımlılık olmaz siz de rahat edersiniz. Eşle ayrı yatmak da bana hep uzak gelmiştir evliliğin dengesini bozar gibi geliyor bilmiyorum ama bazen eşler istiyormuş sabah işe gidecekleri için🤷🏻♀️
Aliaslan1 hipregnancy biraz işine geliyor evet salonda olunca deliksiz uyuyor eşim 😂 umarım 3.aydan sonra bir düzene girer ya
hipregnancy Aliaslan1 bence çok sıkmayın kendinizi her türlü bizden ayrılmıyorlar ilk 3 ay. sonrasında da biraz kararlı bir şekilde onları kendimize uyduracaz benimki de 2 aylık bazen ne yapsam olmuyor her şey onun keyfine göre:)
Nur76 Aliaslan1 canim kendine ait biseyi yanina birak kokunj alirsa belki uyur ben kendi yastigima koyuyorum mesela cok ince bi yastik
MEH123 Aliaslan1 bizde 4 aydır durum aynı 40 tan sonra yatağında yatmadı hep benimle uyuyor gece uykuları iyi fakat gündüz hep kucakta ve memede uyuyor
Merveex42 Yanliz degilmsm.. Günüdzleri uyuku anca disarda eksi derecelerde disari cikiyorum bebeyle resmen. 3 saat🙄 Geceleri de cok gec uyuyor. Saat suan 22.30 ve yeni yatirdim. Uyyanmassa uyuduu. Hayirlisi. Emen cocuklar daha zor. Cnkü gösgten ayrilmk istemiolar.. insan yoruluyor..
Ucmelek Minicik dudağı boncuk gözleriyle takip ediyor, kokunu sıcağını istiyor reflü yatağını yastıkların arasına koydum yine gelip koltuğumun altına sokuluyor, kurban olsun annesi ama babamız salona kaçıyor, az daha sabır kış bitince üşümez yatağına alışır