guness_ özel olarak yaptığım birsey yok uygulamasinida sık sık kullaniyorum, mağazadan birebirde surekli alışveriş yapiyorum. yanlis yönlendirmek istemem ama belki aylik belli bir limiti gecenlere geliyordur ama herkese gelip gelmedigini bilmiyordum size gelmedigini soylediginiz icin fikrim o yönde oluştu.