Anayimbenanaaaaa 2 buçuk aylık oğlum geceleri uyumazdi okey ona alıştık gündüzleri de uyumuyor ddliricem hep bir ağıt şöyle kocaman bir çığlık atsam içim rahatlayacak çok gerginim cokkkk
Umutsinem Anayimbenanaaaaa bugün benim oğlumda gece 3 te kalktı hala ayakta 4 buçuk aylık arada oluyor ama nedenini çözemedim
fatosd36 Anayimbenanaaaaa aynı benim kızımda öyleydi ağlıyordum sürekli şimdi 13 aylık biraz değişti çok şükür uyuyor az da olsa ilk defa 3 gündür oturuyorum şok maşallah bugünleride gördüm
Anayimbenanaaaaa Umutsinem sinirleniyor musun peki ben artık sakın kalamiyorum sonra da oturup ağlıyorum sinirlerim alt üst oldu
Umutsinem Anayimbenanaaaaa çok sinirleniyorum ağlıyorum sinirden ama yapıcak bişey yok odadan çıkıyorum 2 dk ağlıyorum sakinleşip gidip oğlumu güldürmeye çalışıyorum çünkü o da uyumak istiyor ama uyuyamıyor
Anayimbenanaaaaa Cansusucu kıyamıyorum el kadar bebe avaz avaz ağlıyor uykuya direniyor perişan ediyor kendinide beni de