NurCeren Sleepy kullanıyorum çok sızdırıyor kullanan sızdıran varmı sleepy müşteri hizmetleri ile görüştüm bu konuda benden numune istedirler sızdıran varsa müşteri hizmetlerini arasın
Burcakmstftmr NurCeren bir kaç kere yaşadım sonra farkettimki bebek bezini açarken çok çekiştirmişim arkası hafif açılmış oradan sızdırmıştı bazen kucakta tutunca haliyle bez kaydığı zaman kaçıyor onun dışında bi sıkıntı yok oda bizim hatamız 😁
Tugra NurCeren biraz önce yine sızdırdı . Bu kadar çok memnun kalan olduğu için Kendimde arıyorum hatayı acaba çok mu bekletiyorum bebeğimin altında bezi diye .. ama sık değiştrmeye de gayret ediyorum bilemedim 🙄
Barisko NurCeren bebek erkekse bağlarken pipi ucunu aşağı doğru tutarak bağlayın,aynısı bizde de oluyordu böyle düzeldi
NurCeren Tugra bende şaşırdım benim kullandığımda sürekli sızdırıyor bizmi yanlış bağlıyoruz anlamadım ki
Alimran İlk başta bişey yoktu 3 numaraya geçince fısıramaya irin oluşturmaya başladı bacaklarında hemen bıraktım canbebeye geçtim bi sorunumuz kalmadı
HaticeY NurCeren benim bebeğim 15 günlük 1 numara sızdırmıştı bugün 2 numaraya geçip deneyeceğiz bakalım inşallah o sızdırmaz ya geceleri zor oluyor
AlinKuzusu Merhaba bende sleepy e geçmeyi planlıyorum ama cok kararsizim bu konuda ? Premium care den sonra pişik falan yapar mı acaba ? Bir eczacı arkadaşıma primayla başlarsanız değiştiremezsin pişik yapar hangi marka olursa olsun demiş prima dan sleepy e geçen oldu mu?
NurCeren NurR hemde sızdırması büyük sorun sürekli üst değiştirmek zorunda kalıyorum çocuğum üşüttü müşteri hizmetlerinide anlattım
nesparlar NurCeren bende diyorum ki hata bende burada ki yorumlara baktım bende yeni doğan kullanıyorum bebeğim erkek ve günde en az 1 bezi sızdırıyor sürekli üst değiştiriyorum şimdi kış geldi sürekli çıkarıp giydirilmezde değiştiricem bezi