Kızlar 2 ay 7 günlüğüz. Anne yanı hamak beşikte yatıyor başta 10 gün falan aramızda reflü yatağında yattı. Hiç sallamadık. 10 günden itibaren hamak beşikte (anne yanı) yatıyor. 1 hafta öncesine kadar sallıyorduk. Ama farkettim ki sallamadan kendisi uyumak istediğinde uyku saaati gelince huysuzlanıyor beşiğne koyup sadece poposunu pışpışlayarak uyuttum. Gazı vs olduğunda zaten sallasakta hak getire. O sebeple sakinleştirip sonra yatağına yatırmaya başladım. 1 haftadır hiç sallamıyoruz. Bu şekilde alışır mı sizce. Emzik ve popopya piş piş destekli uyuyor. Ama en azından biryere gittiğimizde hamak beşiğimiz olmadığı için pişpişlenerek uyumaya alışması iyi gibi geliyor. Sizce böyle devam edeyim mi? Yoksa daha çok erken böyle şeyler için alıştırma diyormusunuz. 4. Aydan itibaren uyku eğitimi verilmediğini biliyorum araştırmalarım mevcut.