Dilcem28 Kez covit oldum 15 aylık bebegim var. Oda 1 aylikken covid olmuştu şuan birseyi yok. Emziriyorum. Nasil bir yol izlemeliyim onu nasil koruyabilirim. Tecrübelerinizi paylaşır misiniz
portakalkekk Eğer ki covid değilse bebeğiniz eşiniz de aynı şekilde ayrı odada kalsınlar, siz sütünüzü sağın verin ya da çift maske eldiven takın
ara ara bi arkadasim olmustu bebegi emmek itsememis bu sekikde anlamislar bebegin korona oldugunu hastaneye yatirmislardi sen bol bol emzirmeye calis