renkliruya Merhaba güzel anneler.. Oğlum 11 buçuk aylık.. Denize rahat sokmak istiyorum.. Bunun için kolluk mu tavsiye edersiniz yoksa simit mi.. Birşeye tutunarak girmeyi daha çok seviyor..
Mercan renkliruya biz simit aldık şu ayak geçirmeli olanlardan.hiç sevmedi ya direkt girmek istiyo kolluk denicem sanırım
Ugggg renkliruya bende bı çare bulamadım gerçi daha beş buçuk aylık üstü kapalı ayaktan gecmeliler var şuan uygun o gibi ama bebek arabasında bile durmayan bebek onda dururmu simit alsam içinden kayıp fiydirirmi kafamda deli sorular
Sarisin renkliruya biz üstü tenteli simitlerden aldık ama ilk kez denize girdiği için korku vardı zaten haliyle kucağımızda durdu sürekli hiç kullanamadık
Sulegorkem renkliruya bence kesinlikle üstü tenleli eve ayak geçmeli deniz simiti hem güneşten koruyor bende denize giren başka kişilerden etkilenmesini engellemiş oluyorsunuz
renkliruya Hımm.. Benim dondilikte sevmeyebilir mi acaba.. O zaman önce kolluk mu denesem acaba.. teşekkür ederim cevap verdiğiniz için.. 💙
renkliruya Ugggg Vallahi bende bilemedim.. İkisinide alıp denemek lazım belkide.. Bende simitte durur mu çok emin değilim.. Teşekkür ederim..💙
Sarisin Ugggg aynen bebek arabasında durmuyosa muhtemelen ondan da kayar atar kendini biz aynı sorunu yaşadık koala gibi yapıştı bize 😊
renkliruya Sarisin O zaman kolluk daha iyi olacak.. Şuanda kolluk ağır basıyor.. 😃 Teşekkür ederim..💙
renkliruya Sulegorkem Tavsiyeniz için teşekkür ederim.. 💙 Söylediğiniz gibi bir simit alırsam bütün vücudu denizin içinde olur mu? Yoksa sadece bacaklarımı suyun içinde oluyor?
renkliruya Balpoyrazefe Çok teşekkür ederim tavsiyen için güzeller güzeli arkadaşım.. 😘 Valla bu gidişle ikisinide deneyeceğim sanırım.. 😃
Mom107 renkliruya e bebekte yüzme öğretici bir simit var her yaşında biraz söndürüyorsunuz simiti baya güzel bişiy ondan aldık deniycez ayrıca gölgelikli olanlardanda aldım güneşten çok etkilenmesin diye