Duuyguu Merhaba kızlar, oğlum 1 aylık haftalık takiplere göre az kilo alıyordu doktor bi tahlil yapalım dedi idrar kültüründe enfeksiyon çıktı😔 hastaneye yatışımız yapıldı. Var mı benimle aynı şeyleri yaşamış olan 😒
Asilinannesi1 Duuyguu benim oğlum da 1 aylıkken geçirdi. 10 gün hastahanede yattık. Üstüne üstlük tek böbrek oğlum doğuştan. Çok tehlikeliydi o yüzden ama sag salim tedavisini oldu çıktık. Hiç korkmayın🌺