Edaelif 37 ve civarlarındaysa endişe etmenize gerek yok. 38,5 üstü calpol verebilirsiniz. Ateşte çocuğun genel durumuna göre müdahele edilmesi gerekir. Misal bazı çocuklar 37,5 de halsiz bitkinken,bazıları 38,5 de güler oynar gibi gibi.
Ben 39 üstünde müdahele ediyorum. Verdiğiniz her calpol karaciğerini yoruyor onun için sürekli vermek sağlıklı değil.
Limonlu ılık su ile eklemlerine kompres yapın,bol bol sıvı almasını sağlayın. Limonu çoraplarına sıkın ve giydirin çok etkili oluyor. Ama lütfen 38,5 e kadar müdahele etmeyin bırakın vücudu savaşmayı öğrensin,bağışıklık kazansın.
Çok geçmiş olsun