OzEnAr yaptıran var mı hangi firmalarla görüştünüz hangisi aklınıza yattı? yaptırmak istiyoruz yardımcı olur musunuz
mustafayamaninannesi OzEnAr Allianz bizimki oğlum benim üstümden faydalanıyor iş yeri yapmıştı bana da memnunuz genel olarak her kontrolde 15 TL katkı payı ödüyoruz sadece özel aşıları kapsamıyor sadece kan alma vs hepsinde geçerli
susunbebekuyuyo OzEnAr 2 senedir sompo tamamlayıcı kullanıyoruz memnunuz büyük kızımda ilk sene acıbadem full vardı özel aşıların sadece %20sini ödedik şimdi tamamlayıcıya döndük sadece katılım payı ödüyoruz 2. kızımın özel aşılarını sadece cebimizden vericez
Emelingoo OzEnAr acıbadem tamamlayıcı sigortası var benim bebeğimin de. Sadece 15 tl katılım payı ödüyoruz hastanede. Evinizin yakınlarındaki hastanelerde geçerliliği olan bir sigortayı tercih etmenizi öneririm.
OzEnAr kubratlass arkadaşlar yazıyor canım bende bugün demir hayatla görüştüm oda uyguna geldi sadece oğlum için sordum ebeveyne gerek yok dedi bakalım
OzEnAr mustafayamaninannesi evet karlı oluyor canım bakalım bi kaç yerle görüştüm onunla görüşmedim onu da bir arayayım
Babyisot OzEnAr Sadece bebeğime yaptırdık Aralık ayında bupa acıbadem diye geçiyor sigorta. Özel aşılari ve önceden var olan doğuştan olan hastalıklar teminat dışı onun dışında hastaneye gidince 15tl verip çıkıyoruz tahlil vs olunca çok kârlı oluyor
Emelingoo OzEnAr sigortamız acibadem ama acıbademde geçerli değil😂 o da bi garip. O sebeple hangi hastanede geçerli mutlaka inceleyerek seçin.
Efeefe52 OzEnAr ben internette gezinirken denk gelmiştim. Bi tane yapacaktık 2800 e sonra bunun için aradılar kampanya vardı 1500 e yaptırmıştık 3 kişi. Bu sene yenilettik 2500 ödedik. Nisanda bizimde bitiyor bakalım hangisi uygun olacak 🤗
Babyisot OzEnAr 1000 lira gibi bir fiyata yaptırmıştım ben Aralık ayında ama tek bebek dediğim gibi zaten sadece bebeğe yapan çok fazla yok hem kendinize hem bebekse daha avantajlı teklifler çıkabilir tabiki
Deryalim OzEnAr acibqdem ozel sağlığı vrdi özel aşıları vs karsilamiyordu,bu yıl için acibadem tamamlayıcı yaptırdık aylik 100 tl.
Elif1010 OzEnAr Ak sigorta Acıbadem yani 2 senedir yaptırıyoruz geçen sene 1.200 dü bu sene 2000 oldu memnunum ama Ankara’da çoğu doktor klinik açmaya başladı