Kızlar indirimlerden 8 ay 23 günlük kızçeme bir sürü kıyafet aldım zamlanıyor gitgide anlamayız diye. Benim kız kilo olarak hep önden gidiyor şuan 10 buçuk kg falan sanırım ve 1.5-2 yaş kıyafet giyiyor. Ben seneye ve bir sonraki seneyede giysin diye kıyafetleri 3-4 yaş hatta bazılarını da direkt 4 yaş aldım. Kargo getirdi ama sanki gözüme çok büyük geldiler. Sizce değiştirip 2-3 yaş mı alayım yoksa kalsınlar mı? Yıkayıp çekme olur mu bilmiyorum bir de dediğim gibi gelişimi önde. Değiştirsem seneye kış 2 ay bile giyemezse off. Ne etsem bilemedim 🤷🏻♀️