Efe_celen kızımda 4 buçuk aylıkken tadıma başladık ama kilosu çok azdı ve iye geçirmişti doktor o yüzden 15 gün erken başlayabiliz demişti (mama meme şeklinde beslendiğinden 5.ayda ek gıdaya başlayacaktık) şimdi oğlum 3 aylık olacak en azından 5 buçuk aya kadar beklemek istiyorum nasılsa ek gıdaya başlasa da meme yine asıl besin kaynağı olacak o yüzden çokta erken başlamaya gerek yok eğer bir problem yoksa😌