xmel sanmıyorum bi süre sonra düzene girince ilacı bıraktıracaktır doktor ama sürekli takip edilir yükselirse tekrardan ilaca başlanır benimde yüksekti hatta herkes artık hayatın boyunca ilaç kullanacaksın filan diyolardı hamileliğimde bile kullandım doğumdan sonra bitürlü doktora gidemedim ilacın dozu için oyüzdende içmeyi bırakmıştım sonra gittiğimde doktor değerlerin normale dönmüş şuanda ilaca gerek yok ama üç ayda bir değerlerine bakalım demişti öyle yapıyorum kontrollere gidiyorum yani şimdilij sıkıntım yok iki yıldır ilaç kullanmıyorum