AkademiikAnne Kızlar bugün 40mız çıktı çok şükür ama şuan adet sancısı gibi sancım var ve adetin başlangıcı gibi pembe pembe gelen bi kanama var. Başına gelen var mı? Adet olabilir miyim?
Doga0812 AkademiikAnne benim 40im hesaplamalara göre 2 gün önce çıktı ama kanama dün geldi ve bugün az geldj
AkademiikAnne @Med @iki_prenses_annesi @Doga0812 internette bir yerde 40 sonu kanaması diye bir şey okudum ama acaba o mu ki, bitti diye namaza vs başlamıştım şimdi, özür sayılıyor deyip kılmam mı gerek yoksa adet sayılıyor kılmamam mı gerek napayım bilemedim
Doga0812 AkademiikAnne benim bildiğim kadarıyla kilabilirsin 40dan sonra kanama olsa bile ama ben kilmam bitene kadar tamamen
Med AkademiikAnne biraz bekle bakalım belki kanamam bitmemiştir daha,iyice temizlen gene kılarsın inşallah
Tugcetekin Bende leke şeklinde gelmiş ti 4 gün vs öyleydi bi çok geliyordu bi gelmiyordu sildikçe geliyordu adetmitdi bilemedim bende
AkademiikAnne @Med @iki_prenses_annesi @Doga0812 @Tugcetekin Şimdi kadın doğumcuma sordum normal olduğunu adet kanaması olmadığını söylemiş. Teşekkür ederim hepinize🌸
iki_prenses_annesi AkademiikAnne benim adet kanaması canım bi haftadır nasıl adet olduysam onun gibi kanamam .