Akayaycan Kızım 1 yaşına girecek 11 kilo ya yakın kilosu şuan 5 numara kullanıyoruz bezi cok az kaldı 10 tane felan o bitince 6 numaraya geçeriz diye düşünüyorum ama siz kaç numara kullanıyorsunuz bir paket daha 5 numara mı kullansam 6 ya geçsem mi bilemedim
Deletedmom0099 Akayaycan 10 kilo 4 no kullanıyorum 300 tane de yedek var elimde, sonrası içinde 500 tane 5 no yedekledim. 6 büyük olur bence 11 kilo için
Akayaycan Deletedmom0099 ya ben de 140 tane var şuan 6 numara devam edeyim en iyisi 5 numaraya biraz daha