Edauu bende haberde duydum geçen akşam ama şubat mart ayı için bahsediyorlar nasıl başvuru yapıldığını bilmiyorum hoş pandemi desteğine de başvurdum çıkmadı doğrusu tanıdık filan olmayınca olmuyor anlamıyorum ne olması lazım yani kiracıyım tek maaş geçiniyoruz o da asgari ücret+prim ama onlar zaten biliyor kime vereceklerini benim şahsen ümidim yok