Nerede kaç aylık kestirdiniz İstanbul Avrupa yakasındayım, doğduğundan beri varmış hastanene söylemedi ben kendim dedim var diye başka doktora götürdüm evet var dedi, 3,5 aylık oldu bebek şimdi nasıl kestiricem bilmiyorum üzülüyorum kesinlikle kendine dokundurtan bir bebek değil ağlayınca katılan bir bebek Doğum yaptığım hastahaneye de kızdım gözünüz körmüydü kesilseydi ya bebek anlamadan