Daha 12 günluk anneyim, bebegim 8 gunlukken cok asiri kusmustu bende uzerini degstryim islak hasta olur diye yere yatirdgimda bi anda morarmaya baslamisti simsiyah kesildi yavrum. Hemen ters cevirip sirtina bir 2 vurdum ama o an cok panikledim elim ayagima dolasmisti kendisine gelmesine firsat vermedim o an galiba. Sonra acile gttik oksijen degerlerine falan bktilar x ray cektiler cok gazi oldugu icin oyle kusmus kustuguda cigerlerine kacmis olanilirmis ama anne sutu oldugu icin b sorun teskil etmiyomus cigrrler emiyomus onu. Bizi eve geri gonderdiler sonra. Bugun 12.gun yine ayni sey oldu bu sefer hemen basini yan cevirdim kusmasinin durmasini bekledikten sonra sirtini sivazladim yuzu yine morarmaya basladi gozleri sisti yaş gelmeye basladi o gece gb o zaman yanimda esim vardi simdi tekim. Basini asagi cevirip sirtina yine 1 2 vurdum sonra yine yan yatrdim. Rengi yavas yavas normale dondu. Bu sefer hemen ambulans cagrmadim gecen gttigimizde bnim yaptigim mudahele dsinda hicbisey yapmamislardi cunku. Koluna b alet taktilar oxyjen icin okadar. Simdi kucagimda uyuyo, teni gozleri normale döndü. Ama her emzirmeden sonra kuscak diye aklim gdiyo kusuncada kalbim cikcak gb oluyo. Bu kusma isleri ne zaman biter? Gazi icin damlada kullaniyorum her emzirmede masajda yapiyorum. 1.5 2 saatte bir emiyo dr sariligi var sik sik emzir 2 saat bile cok dedi. O yuzden 1.5 saatte bir emziriyorum gogsumde emerek uykuya dalabiliyo bi. Sallama, besik, ayakta dolanmayla uyumuyo. Emzirdikten kisa b sure sonra uyku icin memeye yapisinca bu seferde kusuyo cok. Napcam bilemiyorum 😔