havva21 ben defalarca olurdum mastit. Sadece sıcak duşa girip masaj yapınca iyi geliyordu, bir de soğuk lahana sarıyordum göğsüme o da iyi gelmişti. En son ateş sıtma yanıyordum resmen battaniyenin altından çıkamamıştım bir gün. Kötü bişey Allah yardımcınız olsun🙏🏻