MavisacliAnaa Kızlar A101 in bezini kullanan var mı memnun Aynı şekil bim bezi de kullananlar var mı memnun mu Fiyatları ne kadar Bim mi daha uygun A101 mi? Alıp deniyeyim diyorum da hansini deniyeyim bilmedim
Ebruli101 MavisacliAnaa sleepy külot bez kullanıyordum 6 numara bezimiz bitmek üzere bime bakayım dedim 30 tanesi 60 TL 101 e bakmadım 😂 BİM’in bezine 2 TL veresiye kullandığımızi alırız zaten 😃
Yesimsahin MavisacliAnaa ben bimin kullanıyorum kaç tane bez değiştirdim hepsi pişik yaptı ama bimin ki yaradı bize 🤷♀️ Fiyatını bilmiyorum ama eşim alıyor 😊
Annekuzusu7 MavisacliAnaa biminkini kullanıyoruz çok güzel ama pahalı 43 tanesi 60 lira 4 numara a101 daha uygun
Sennur2218 MavisacliAnaa eğer uygun diye bez değişimine gidecekseniz muhtemelen kullandığınız bezde kalacaksınız. Çünkü bende düşünüp baktım Sleepy 96 adet 140 liraya alıyorum. Bim de 96 adedi 160 liraya falan geliyordu hesaplamıştım şu an unuttum gerçi ama. 😂 Ucuz diye bir şey kalmamış. A101’e bakmadım ama ona da aynı diyorlardı.
Ebruli101 MavisacliAnaa canım numarası ufak olanlar daha uygundur belki onlara bakmadım sen hangi numara kullanıyorsan ona bak ama bizim numara bu fiyattı😬
Yesimsahin MavisacliAnaa 😳😂 yaaa pahalıymış ama biz daha 3 numaradayız bide numara büyüdükçe sayıda düşürüyorlarmış ona çok sinir olmuştum
MavisacliAnaa Ebruli101 5 numara bizim de 😅kesin 5 de pahalı 5le altı kardeşler aralarında pek fark olduğunu sanmıyorum
Winnithepooh MavisacliAnaa merhaba sleepy kullanıyordum gecen ay 101 bezi soffio başladık 5 numara 70 li 65 tl gelmiş dedim baya uygun sonra aldim pişik olmadi dedim buna devam edeyim şu an 23 adet 5 numara bezi 40 tl olmuş ben sevdim alayım dedim duydular beni sanirim fiyat qrttrdilar🤣🤣🤣 bim bezi yazin aldik bez kalmadi diye mecbur hemen almak için ve acayip kalındı geçen hafta gelmiş aylık paket o guzelmis onu kaçırdım ucuz diye alacaktım vllq kalinda olsa kismet olmadi🤭
Gnssn Ikisini de denemis biri olarak sleepy diyorum 😂 ama ikisi arasında 101 derim biminki hep sızdırdı, bez kupkuru olan biten idrar dışarda öyle bi sızdırma.
Yesimsahin Sözde bim a101 uygundu diye milleti kendilerine alıştırdılar şimdi de herşeyleri pahalı ya
Satgiray MavisacliAnaa ya bence bunlarda pahalı ben mesela burda onur market var bebemnatural aldım dün ve 96 tanesi 89tlydi yani indirimleri takip etmelisiniz ..birde carfursa dan almıştım toplu 60 lisi 30 TL ydi kanz marka..çiçek Sepetinden de babyone marka yi yine çok uyguna aldım toplu benc boyle yapın ☺️