Sesadada Bir arkadaşım var. 3 çocugu var 7,4,2 yaşlarında okadar çok zorluklar çekdiki kimi zaman cocuklarına bile yemek pişiremediği zamanlar oldu. kocası olucak o pislik işe girip çalışıp maaşını içkiye verirdi.Şiddet de var tabi ama yılmadı hep para kazanmak için uğraşdı.En sonunda canına tak dedi ve boşanma kararı aldı 3 cocuk velayatini aldı nafaka istedi ama ödemiyor babaları biz arkdaşları olarak ev eşyalarına vb. Yardımlar yaptık kendisi temizliğe gidiyor ancak yetmiyor. Hiç bir geliri yok devlete başvurdu ancak bir seferlik 900tl gibi birşey verildi başka birşey yok. Faturalar geliyor okul masrafı kira masrafı derken çok zor zamanlar geçiriyolar. Nerden nasıl yardım alabilir nereye başvuru yapabiliriz bilgisi olan varsa bilgi verebilir mi ?
Derinmavi Sesadada valilik ve kaymakamlıklar da yardımlarda bulunuyor belediyeler aile ve sosyal politikalar bakanlığı ama nedir nasıl olur bilgim yok canım Allah yardımcıları olsun üstte kalsın
Woody Sesadada haftada kaç gun temizliğe gidiyor? Hangi sehirde? Bos gunu varsa belki is bulunur. O aklima geldi
Mommysharkdoodoodoodoo Sesadada ödemediği nafakalar için baroya gidip avukat istesin icra davası açsın hem tüm nafakayı ödemek zorunda kalır hem de hapis cezası yer. O nafakayı köpek gibi ödemek zorunda. Gerekirse maaşından kesilir.
Utkucan Sesadada nafaka için eşini icraya versin ödemezse cezaevine girer eşinde öyle peşini bırakmasın nafakada çok hızlı sonuç alınıyor
Sesadada Derinmavi kaymakamlığa başvurdu kömür yardımı ve 1 kerelik 900 küsürlük yardım oldu tekrar yapıcak işte amin Allah herkesin yardımcısı olsun inşallah
Sesadada Mommysharkdoodoodoodoo bunu araştırdık bizde icraya verdiler ama ne zaman ödenir nasıl öder o zamana kadar ne olur bilemiyoruz
Sesadada Utkucan icraya verdi ama o köpek bir yolunu bulur yine napar ne eder ödemez hapishanehe girse bu kıza bir yararı olmaz ama tabiki girsin isteriz ödemezse çeksin cezasını
Utkucan Sesadada sicili bozulur iş hayatında sosyal hayatında sıkıntı yaşar en azından olsun bırakmasın peşini
Sukursebebiii Sesadada cok uzuldum dogrusu cunku benzer bir hayat hikayem oldu. Annem babamdan dolayi. Babam asla vermedi nafaka bir kurus bile. İcraya gitmek ise yaramadi cubku aninda sigortasiz ise basladi veya isi birakti vs. Yani hayir gelmedi. Bulundugu yerdeki belediye ve sosyal yardimlasma belki yardimci olur bie de oralardaki maddi durumu iyi olan kisiler varsa veya bir yardim kurulusu vs onlar. İnternetten yardim kuruluslarina bakin isterseniz haluk levent tarzi. Rabbim yardimcilari olsun insallah yuzlerini guldursun anneye guc kuvvet versin refaha ersin insallah cocuklaryla
Sesadada Sukursebebiii bizimde tek üzüldüğümüz çocuklar kızın kendi anne babasına ayrı ve istemiyor kızı cocuklara arada zor zamanlar geçiriyor araştırıyoruz ama bir sonuca varamıycaz galiba tanıdık olmadan olmuyor bu işler galiba
Sukursebebiii Sesadada temizlige gittigi kisiler maddi acidan iyilerse boyle yardimsever tanidiklari varsa veya bildikleri yardim kuruluslari onlara yonlendirseler
Ucmelek 3 çocuğum var okurken nasıl üzüldüm, Rabbim yardımcısı olsun, kreşler de çalışmaya gayret etsin hem bebekleri gözünün önünde olur, belediye lerin aş evleri oluyor günlük yemek bırakıyorlar onu araştırsın, Rabbim yardımcısı olsun