Merhabalar kızım dün sabah 1 yaş aşısı oldu . Aşıdan sonra kustu . Yolculuk yaptığı için araba tuttu sandım ama hep yolculuk yaparız ilk defa böyle bir şey oldu . Akşam ateşi çıktı hala ara ara çıkıyor . Ateş düşürücü verdiğim için çok Yükselmeden düşüyor . Alerjiden şüphelenmiştik zamanında . Bir şey olur mu ? Aradan 30 saat geçti . İçim içimi yiyor . Diğer aşılarda ateş olmamıştı . Bunda çok huzursuz ve ateşleniyor 😞😞