Ahsen123 hemşire olarak söylüyorum, ne kadar içtiğine asla takılmayın. Günlük 6-7 bez çişini yapıyorsa, açlık ağlamaları olmuyorsa sürekli emzirin. Hem emzirdikçe süt artar, hem de ilk 40 gün bebekler memede kendini daha güvende hissediyor. Asla yetersiz hissetmeyin, sürekli emsin, mamayı da doktorunuz önermediği sürece ve tabiki mecbur değilseniz vermemeye çalışın. Ben ilk 40 gün gündüz saat başı, gece 2 saatte bir emzirdim. Bebekler anca toparlıyor.