Moonlightttt Açtıktan sonra 6 aymis ama ben yeni fark ettim 1ay fazla kullanmışım. Şampuan az kaldı da krem bebe yağı duruyor.kendi ayağıma sürsem sizce zararı olur mu? Kremi atacağım kokusu huylandm değişmiş gbi ama yağ da bir şey henüz yok.
Moonlightttt Klymeneninatlasi Oyle mi teşekkür ederim. Kremde kendime sürdüm acımsı bı koku geldi huylandgim için mi bilmiyorum. 6ay son kullanma mi olur yahu 😅