2 gundur öksürüğü vardi sabah doktora goturdum bogaz enfeksyonu oluşmuş antibyotik ates dusurucu ve agri kesici verdi. Kullandim ama atesi surekli 38.5 dusuremedim fitil verdim ilaclarinida verdim ilik suyla alnina koltuk altina bez koydum suan sadece bezi var uzerinde cikardim ev ısısıda iyi ne cok yuksek nede soguk. Tekrar doktorami gotureyim surekli hastane ortaminada sokmak istemiyorum kalabalik. yada denemem gereken baska seyler varmi ?