Sefeff ben hiç ölçü kullanmam kafadan soyleyim ince bulgur ve irmiği koyuyorum ölçü verecek gibi olursam mesela 1 bardak ince bulgurda yarim bardağa yakın irmik biraz üstüne su gezidiyorum ama asla sıcak değil çeşme suyu yoksa bulgur şişer içine tuzunu ve yumurta kırıp elimi suya batıra batıra sakız gibi yoguruyorum daha sonra yavas yavaş un ekliyorum yoğurmaya devam ediyorum bu ölçüye yaklaşık yarim bardak da un girer elimi suya batırmayı ihmal etmiyorum iyice hamur toparladıktan sonra elimi tekrar suya batıyorum ve açmayı deniyorum dağılmıyorsa hamurum tutmuştur incecik açıp içini istediğim iç yargıyla dolduruyorum buarada en önemli nokta iç harcı soğuk olacak yoksa dağılır ve ikinci önemli nokta hamur sertlestikce elini suya batırıp yogurman lazım. Biz haşlayarak tüketiyoruz birde daha hafif oluyor bu yüzden dışına da salça koymam ben