Gece askılı zıbınla yatmıştı sadece göğsünü ve sırtını yememişler. Geri kalan heryeri yemişler. Yüzünü,ayak altını,parmaklarını heryerini yemişler. 50 ye yakın ısırık var şaka gibi.Dün sinek yoktu spreyini sıkmamıştım vücuduna. Suan her yeri kıpkırmızı şiş ve cok kaşıyor. Ve yarın daha kötü olcak içi sulanıp sonra yara oluyor. Şuan için çözümü olan var mı? Şişlikleri alması ve kaşınmaması için?