“Bebeğiniz buna asla hayır diyemeyecek”, “her bebeğin bayılacağı tarif” bla bla bla. Bu tarz cümlelerle tarif verenlere bir ben mi sinir oluyorum bilmiyorum 😅 her çocuk farklı olduğu gibi her çocuğun iştahı da farklıdır arkadaşlar. Onun sevdiğini benim çocuğum sevmez, benim çocuğumun sevdiğini sizin çocuğunuz sevmez, deneye deneye öğreneceğiz. Güzelce ek gıda tarifleri diye yazın neyin dikkat çekme çabası bu😅