Alyam1006 Kuzular A101 den lazanya aldım hiç bilmediğim bi marka nasıl yapayım yapraklarını kaynatayım mı deneyen var mı
Girlmomsss Alyam1006 bence kaynar suya bi daldirip azicik yumusatin oyoe yapin ben barillaya dahi yapiyotum yumudak olmasini seviyorum.
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Alyam1006 Lazanyanın kendi yapraklarını hiç sevmiyorum ben. Milföyden yapıyorum. Üstte klsın post diye yazıyorum.
Dedimolabilir Alyam1006 iki yemek kaşığı unu tereyaginda kavuruyorum sütü goz karari koyuyorum ben sulu oluyor biraz ama fazla degil. Biraz tuz ve karabiber bitti
susunbebekuyuyo Alyam1006 üzerinde yazar barilla markaysa kaynar suya gerek olmuyor beşamel sos biraz sulu yapın yeter üzerine kıymalı harç lazanya yaprağı olarak dizeceksiniz